dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Co z portem lotniczym w Sochaczewie?



Pytania prasowe do UM Sochaczew:
Co z planami na pasażerski port lotniczy w Sochaczewie? W weekend przyleciałem i odleciałem z portu lotniczego Orio al Serio koło Bergamo w Mediolanie, który jest trzecim portem lotniczym dla aglomeracji Mediolanu. Dlaczego aglomeracja Warszawy nie miałaby mieć 3 portów lotniczych? Jakie są powody dla których zrezygnowano z budowy portu pasażerskiego w Sochaczewie?

Odpowiedź:
kilka miesięcy temu przekazywaliśmy kompleksową informację. Niestety nic od tego czasu się nie zmieniło.
Od kilku lat nie ma planów budowy pasażerskiego portu lotniczego w Sochaczewie.
Ważniejszym problemem dla Warszawy jest brak lotniska GA a nie trzeciego portu lotniczego.
Szkolenia lotnicze odbywają nad głowami mieszkańców Bemowa a Lotnicze pogotowie ma zakaz ćwiczeń lotów nocnych.

Pytanie:
Czy spółka Mazowiecki Port Lotniczy Sochaczew nadal funkcjonuje?

Z raportu:
Funkcjonująca od 2006 r. spółka 
Mazowiecki Port Lotniczy Sochaczew prowadziła intensywne działania na rzecz pozyskania 
inwestora i dniu 5 lutego 2008 r. przyjęła trzech nowych udziałowców. Jeden z nich, 
austriacka firma Meinl Aiports International, został partnerem strategicznym z 40 % 
udziałem. Podpisane zostało także porozumienie Ministra Transportu i Ministra Obrony 
Narodowej, na współużytkowanie lotniska wojskowego w Sochaczewie do celów cywilnych.

(z publikacji o porcie Sochaczew)

odpowiedź: brak odpowiedzi od roku 2015 do kwietnia roku 2017

Posted by Adam Phoo on 03:27. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Co z portem lotniczym w Sochaczewie?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery