dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Niemieccy dziennikarze zostali zaproszeni na dzisiejsze konsultacje społeczne w Zielonej Górze


__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.


Zebraliśmy pytania niemieckich dziennikarzy zaproszonych na spotkanie dot. likwidacji pozostałości Kolei Szprotawskiej pod 4-jezdniową ul. Aglomeracyjną w Zielonej Górze. 

1. Jak doszło do tego że w Zielonej Górze całkowicie zrezygnowano z krótkodystansowego szynowego transportu publicznego?

2. W jaki sposób/ jak dalece UE wspiera ten proces swoimi środkami finansowymi?

Wie konnte es dazu kommen, dass in Grünberg ganz auf die Schienen im ÖPNV verzichtet werden soll? Und: Inwiefern unterstützt die EU mit Geld diesen Prozess?

Agencja prasowa Merkuriusz Polski ogłasza na dzisiaj- dzień 3 kwietnia- poniedziałek, spotkanie i konsultacje z udziałem mieszkańców miasta na temat likwidacji systemu kolei miejskiej.

Zapraszamy na spotkanie dot. konsultacji społecznych w sprawie likwidacji kolei miejskiej w Zielonej Górze. 

Spotkanie na rondzie Anny Borchers w Zielonej Górze (skrzyżowanie Dworcowej/ Batorego) w poniedziałek 3 kwietnia o godz. 18:30. 

Jak zbadała Agencja Prasowa Merkuriusz Polski, likwidacje systemów transportu szynowego miejskiego, mają miejsce tylko w krajach autorytarnych- takich jak Rosja. W Polsce takie zdarzenie miało miejsce jedynie w Gliwicach, gdzie przez prawie 3 dekady rządzi jeden i ten sam polityk. 


Tabela: Systemy szynowego transportu miejskiego i podmiejskiego. Zlikwidowano w ost. dwóch dekadach:


Polska: Gliwice, Zielona Góra


Rosja: Ivanovo, Noginsk, Ryazan, Voronezh, Arkhangelsk, Astrakhan, Grozny, Shakhty, Ust-Katav, Dzerzhinsk.


Odbudowano lub stworzono na nowo od lat 90-tych: Amsterdam, Bielefeld, Botosani (Rumunia), Lozanna, Paryż, Karlsruhe do Baden- Baden- Heilbronnu i Pforzheim, Aglomeracja Manchester, Rouen (Francja), Sztrasburg, Sheffield, Erfurt, Bilbao, Alicante, Birmingham, Montpellier, Nancy, Orlean, Londyn, Lyon, Caen, Porto, Bukareszt, Bordeaux, Messyna, Ateny, Dublin, Nottingham, Clermont-Ferrand, Miluza, Valenciennes (Francja), Sassari (Włochy), Le Mans (Francja), Maryslia, Nicea, Kassel, Padwa, Almada- Seixal (Portugalia), Madryd, Parla (Hiszpania), Santa Cruz de Tenerife, Sewilla, Cagliari (Włochy), Bergamo, Lyon, Tuluza, Florencja, Mestre (Włochy), Bergen, Angers (Francja), Reims (Francja), Murcia i Zaragoza (Hiszpania), Brest (Francja), Dijon (Francja), Le Havre (Francja), Tours (Francja), Besancon (Francja), Edynburg, Palermo, Olsztyn. 


Literatura:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tram_and_light_rail_transit_systems#Europe


https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_town_tramway_systems_in_Russia



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 02:30. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Niemieccy dziennikarze zostali zaproszeni na dzisiejsze konsultacje społeczne w Zielonej Górze

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery