dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Władze woj. lubuskiego o kolejowym przewoźniku LKR

Szanowny Panie Adamie, w odpowiedzi na Pana zapytanie, spieszymy powiadomić, że:
Lubuska Kolej Regionalna funkcjonowała formalnie w latach 1991-1997 (faktycznie tylko w okresie 1993-1994), a więc w zupełnie innych realiach, niż obecnie działający przewoźnicy samorządowi. Działalność LKR nie ma zatem związku z organizowaniem przewozów kolejowych przez organy samorządu województwa, które utworzono 1 stycznia 1999 w ramach reformy administracyjnej. Trudno jest nam zatem oceniać słuszność ówczesnych decyzji o powołaniu czy likwidacji tej spółki. Naszym zdaniem, właściwym do udzielania odpowiedzi w tej sprawie jest Wojewoda Lubuski, tj. następca prawny Wojewody Zielonogórskiego, który podjął decyzję o postawieniu spółki LKR w stan likwidacji.


Michał Iwanowski
Rzecznik Prasowy Zarządu Województwa Lubuskiego

























Posted by Adam Phoo on 11:18. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Władze woj. lubuskiego o kolejowym przewoźniku LKR

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery